Sojusz P..Z z Universum 36
JW.
Technologia szpiegowska (Poziom 8)
Technologia komputerowa (Poziom 10)
Technologia bojowa (Poziom 9)
Technologia ochronna (Poziom 9)
Opancerzenie (Poziom 9)
Technologia energetyczna (Poziom 8)
Technologia nadprzestrzenna (Poziom 8)
Napęd spalinowy (Poziom 8)
Napęd impulsowy (Poziom 6)
Napęd nadprzestrzenny (Poziom 5)
Technologia laserowa (Poziom 12)
Technologia jonowa (Poziom 6)
Technologia plazmowa (Poziom 7)
Międzygalaktyczna Sieć Badań Naukowych (0)
Kopalnie na matce:
Metal: 21
Krych: buduje się 20
Deuter: 15
Słoneczna:23
fuzyjnej w ogóle nie budowałem
fabryka robotów: 10
fabryka nanitów: 1
stocznia: 10
magazyn metalu: 8
magazyn krzychu: 7
zbiorniki deuteru: 4
labo: 10
silos: 3
OBRONA:
Wyrzutnia rakiet (wybudowano 800)
Lekkie działo laserowe (wybudowano 1.074)
Ciężkie działo laserowe (wybudowano 7)
Działo Gaussa (wybudowano 45)
Działo jonowe (wybudowano 1)
Wyrzutnia plazmy (wybudowano 8)
Mała powłoka ochronna (wybudowano 1)
Duża powłoka ochronna (wybudowano 1)
Przeciwrakieta (15 dostępny, max. 15)
to chyba wszystko, od siebie dodam, że mam 4 kolonie, jedną bardzo dobrze rozbudowaną, na drugiej jest mi potrzebny terraformer bo ma 90 pól. 3 i 4 dopiero założyłem
Offline
jezeli chodzi ci o kolonie to ponizej 160 porzucaj to sie bardziej oplaca
obecnie mam 8 koloni kazda conajmniej po 176 pol
do kopalni kryche i metal zawsze trzymaj na nastepujacych po sobie poziomach a deuter tak 2 lvl mniej od krychy
(np. 25 meta 24 krycha 22 deu) rakiet miedzyplanetarnych na matce nie ma sensu robic tylko przeciwrakiety to skutecznie zniecheca do atakow rakietami bo staja sie wtedy nieoplacalne
kolejna rzecza jezeli chcesz dalej rozwijac eko obrone lub flote rozbuduj naity i roboty (roboty na 12 opcjonalnie)
labolatoria rozwijaj jak narazie do 12 poziomu i jesli chcesz szybko opracowywac badania zainwestuj w conajmniej 2 poziom sici miedzygalaktycznej i na 2 koloniach wysoki poziom labolatorium
w obronie nie inwestuj zbytnio w wr i ldl lecz w ciezszy sprzet (bardziej wytrzymaly i wieksza szansa na odnowe) rob je tylko jesli nie masz jak wyslac materialow albo meta jest ci zbedna (tak sie dorobilem 50 k tego gowna)
wieksze ilosci materialow zapisuj wysylajac systematycznie surke na "zbieraj" czyli 1 recek pare transportowcow i na obojetne pola zniszczen i tak ustaw czas zeby wrucily na godzine o ktorej bedziesz na ogame lub jesli jestes skanowany to wyslij na 2 dluzszy czas zeby wyeliminowac klopot z falangami (na ilosci surki na tym poziomie nikt nie bedzie czekal 2 di z falanga tylko poszuka sobie innego noobka) flota wysylana 2/3 razy dziennie na fsy powinna wystarczyc (to juz sa ogolne porady) chyba ze bedziesz skanowany to na 3 dni stacjonuj i nastepnego dnia zawracamy liczac czas przeleciany dotychczas (aby moc wprawnie obliczyc pore wejscia zeby moc bezpiecznie wyslac ja znowu) bo potem wracac bedzie tyle samo czasu ile leciala a bedzie prawdopodobnie niewidoczna na podgladzie (czyli rowniez dla falangi )
technologia szpiegowska jest przydatna bo zmmniejsza ilosc strat krychy (bedzie ci kiedys jej brakowac a oszczednosc jest cnota) i ilosc wysylanych sond aby widziec wszystko o graczu
komputerowa tylko jesli jedziesz wiele planet (15 u mnie)
opancerzenie ochrona i bojowa to podstawa i do obrony i do ataku (najlepiej rozwijac rownoczesnie)
jesli napadasz duzo rozwaz tez rozwoj napedow to tez pomaga
miedzygalaktyczna siec badan jak juz mowilem wczesniej tez jest uzyteczna (niedlugo bede sie musial wziac za rozwijanie laborek ) chyba wszystko chcecie wiedziec cos wiecej pytajcie
z powazaniem WilczuR
a i jezeli napadasz to najlepsi sa gracze nieaktywni bez obrony (malo deu spalasz zeby go zjechac transportowcami a jesli ma dobre eko to mozesz nawet potroic zyski dzienne) i srednio 3 razy dziennie zeby sie surka odnowila ale zeby nikt inny sie nie polasil do twojej farmy
Offline
spamus totalus
dzieki za rady o obronie, bo ja zamierzam wprzez najblizszy czas bunkrowac byle konto mafiozy
Offline
spamus totalus
^^ postaram sie tak zrobic... bunkier 5k plazm xD
Offline